TINGGALKAN TAPAK BLOG ANDA DI SINI

Saturday, July 2, 2011

RUMAH BENTUK BULAT


Assalamualaikum dan Salam Satu Blogger.
Peace ! ^_~v

Jom kita cuci mata, aku terjumpa rumah siput lah dekat Google. Bukan main-main tau. Ni manusia yang duduk dalam cengkerang siput. Cute gila


Ni structure luar. Nampak tak bentuk cengkerang siput vavi. Tapi siput vavi nya tak ada :)

Ini kamar tido. Katil pon bentuk bulat. Aduihh lawa lah!

Ni ruang keluarga. Tengok citer , merongeng membising. Aku rasakan ruang dalam rumah ni tak berapa luas lah kan?

Ni area apa? Korang tahu tak?

Haa ni satu lagi rumah berbentuk spiral. Tadi rumah siput, ni rumah ketam. Entah lah aku main cakap je.

Rumah siput tadi pon dah macam spiral. Ni Spiral moden lah. Tengok jom!
Bentuknya bulat . Onyonyo! Nyomel nyee

Ni bahagian mana pon aku tak tau dah. Oh ya. Nampak tangga spiral tu? Aku gerun tau dengan tangga tu. Maklumlah dah ada pengalaman . Hehehe! Nasib tak tinggal parut je tau.


Ni aku rasa kan tinggal bawah skali ah. Tapi nak cakap ruang menyepi pon ada jugak, sebab kerusi satu tu je cotek tengah-tengah. Tv pon takde.

Ni semua ada lah. Dah macam hotel dalamnya. Lawa!

Satu yang tak best kalau rumah ni dibina kat Malaysia ialah sunroof tu. Dah la negara ni panas dah. Memang aku tak berapa nak setuju dengan atap cenggitu. Tempat matsaleh okay lah jugak kan tempat depa sejuk.


Ni bilik apa? Ofis?



♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU BOLEH KOMENLAH SEKALI ♥

No comments:

Post a Comment

❤ Assalamualaikum.
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya Kali Ini.
❤ Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
❤ SATU Pun Jadilah. ! ^_^

GUABLOG.COM ♥ OHBELOG.COM