TINGGALKAN TAPAK BLOG ANDA DI SINI

Wednesday, November 7, 2012

IKLAN MAKANAN SEGERA VS REALITI

Assalamualaikum. :)
Peace ! ^_~v

Menjadi kebiasaan iklan makanan segera pastinya nampak lebih lazat berbanding realiti yang sememangnya hampeh lagi meloyakan. Apapun sedikit nasihat kepada semua, makanan sekarang lebih banyak mengandungi racun daripada khasiat, jadi siasat dan selidik terlebih dahulu sumber makanan harian kita agar hidup lebih sihat dan cergas. Pesanan khidmat blogger... Hehehe.. :D
















Haa.. Macam tulah.. Dalam iklan nampak cantik.. Sedap je kalau makan.. Tapi realiti ? Takde pun sama sangat.. ~ :D

SUMBER : HERE

♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU BOLEH KOMENLAH SEKALI ♥

12 comments:

  1. hahaha. setuju. dalam iklan je cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah !! Tau takpe.. Nak tarik perhatian lahtu... Macam tulah caranya kan ? Ape daa.. ~ ;P

      Delete
  2. kalau nak puas ati buat sndri.huhuhu

    mnyampah beli fast food sebab ni la.! gambo bukan main!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah... Better buat sendiri kann ? Lagi sedap dan berkhasiat.. Gambo je lebih-lebih tu ! :)

      Delete
  3. esh lain betul kan >.< penah jgak trpikir nape la tak same >"< esh2!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Biasalah tuu.. Dalam iklan nampak sedap dan cantik je.. Bila pergi beli sendiri ? -_-

      Delete
  4. perghh mmg btol pun geli plak tgk pic no 3 ehehehehe...
    jom visit http://myaleo.blogspot.com/2012/11/konvo-cik-nadia-masri.html

    ReplyDelete
  5. Makanan tempahan utk penyakit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha !! :D
      Sah kalau makan dapat penyakit.. Semacam je kann ? -_-"

      Delete

❤ Assalamualaikum.
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya Kali Ini.
❤ Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
❤ SATU Pun Jadilah. ! ^_^

GUABLOG.COM ♥ OHBELOG.COM