TINGGALKAN TAPAK BLOG ANDA DI SINI

Saturday, December 22, 2012

KOLAM BUATAN SENDIRI YANG SANGAT KREATIF DAN CANTIK

Asalamualaikum. 
Peaceee ! ^_~v



Jika korang ada rumah sendiri dan suka menghias landskap rumah , ini adalah masa terbaik untuk anda buat kolam sendiri di rumah . Sambil-sambil lepak tu , boleh tenangkan fikiran kan ? Nak tahu macam mana ,  jom ikut cara-cara di bawah ni , selamat mencuba ! \(^0^)/



























Amacamm , nampak macam senang je kan nak buat . Yang suka menghias halaman rumah or landskap tu , mesti taraa hal punya nak design kan ? Kalau halaman rumah luas , bolehlah nak buat kan ? Cantik . Kalau duduk kat kolam tu ,  boleh tenangkan fikiran . Hohoh ! \(^0^)/


SUMBER : HERE 

♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU BOLEH KOMENLAH SEKALI ♥

6 comments:

  1. Hebatnya kolam! Ni kat rumah Izzati ke..? Dulu Bie suka bela ikan, sekarang dah doubt sebab payah nk tinggal kalau kena pergi mana2.. huhuu

    http://dilemaseekorkucingbelang.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  2. wah org yng wat ni kreatif..pstu menjimatkan..

    ReplyDelete
  3. berbakat! ape kate pasni tolong deco rumah saye pulak!

    ReplyDelete
  4. salam saya nak tanya saudari beli kolam tiruan tu di mana yer... puas saya cari kolam mcm tuu. saya memang nak buat kolam itu

    ReplyDelete
  5. saudari boleh tak maklumkan pada saya di mana saudari beli bekas kolam ikan itu

    ReplyDelete
  6. salam saya nak tanya saudari beli kolam tiruan tu di mana yer... puas saya cari kolam mcm tuu. saya memang nak buat kolam itu

    ReplyDelete

❤ Assalamualaikum.
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya Kali Ini.
❤ Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
❤ SATU Pun Jadilah. ! ^_^

GUABLOG.COM ♥ OHBELOG.COM